משרד יחסי ציבור ,תרבות, תיירות ושיווק אטרקציות. המומלצים שלי

כל מי שעוסק היום בענף התרבות, התיירות, בשיווק אטרקציות, חופשות, בילויים, מלונות או צימרים יודע כי מעבר לתפעול השוטף ולהקפדה על איכות השירות והמוצר, ניתנת חשיבות מכרעת למערך השיווק וליחסי הציבור בתחום התיירות. אני כעיתונאי ובעל קבוצת אתרים בתחום תרבות, פנאי, טיולים והתיירות מכיר את הנושא מקרוב ושמח לשתף אתכם עם המלצות שיקדמו לכם את החברה בארץ ובחו"ל.



יחסי ציבור תיירות מהווים כלי רב עוצמה בתדמיתו של האתר התרבותי, התיירותי, המלון, העמותה או החברה המפעילה שירותים בתחום זה ומציעה חוויות חלומיות ללקוחותיה. היא זו שמחברת בין התקשורת לעיתונאים לקהל הרחב או קהלי היעד המוגדרים.



באמצעות יחסי ציבור איכותיים ניתן להניע לפעולה קבוצות רבות של תיירים, משפחות, מטיילים ואף לשנות תדמית של חבלי ארץ שלמים. זאת לצד הגדלת המכירות, שיפור המחזור ויצירת חשיפה תקשורתית רחבה, שחוסכת לעיתים הרבה מאד כסף מתקציב הפרסום. לא פעם יצא לי להמליץ על משרד יחסי ציבור בתחום התרבות, התיירות או על מלון בוטיק, ספא, צימר או אטרקציה לכל המשפחה ולראות כיצד הביקורת וסיקור החוויה יוצרת תהודה רחבה ומצליחה להוביל להצלחה.



כדי להצליח במינוף עסקיםבתרבות, בתיירות, בין אם מדובר בתיירות פנים (תיירות וטיולים בארץ), תיירות נכנסת או תיירות יוצאת, מומלץ להיעזר במשרד יחסי ציבור ובמומחים בתחום, כאשר כל תחום תיירותי זקוק לטיפול ממוקד.



הענף שלנו מהווה מרכיב מרכזי בהכנסותיה של המדינה אבל הוא גם ידוע כפגיע מאד בגלל המצב הביטחוני, עונות, מזג אוויר, כלכלה, תחרות ועוד. לכן עבודה רציפה בשיווק ויחסי ציבור תועיל לקידוםהתיירות, התיירות, היקבים, המסעדות, המלונות ואתרי התיירות והמורשת בארץ, כמו גם לכל עמותת תרבות, תיירות בישראל




אני ממליץ על משרד יחסי ציבור תיירות - רונן הלל



אני ממליץ על משרד יחסי ציבור אוצר תרבות - הילה קומם

תגובות