הצצה ראשונית לאתר טיולים המחודש , לקבלת התרשמויות , תגובות והצעות. אתר הטיולים בגירסת טסט בלבד

שלום לך,

כמו שהבטחתי אני מעלה בפניך את הגירסה הראשונית (לא הרישמית) של אתר טיולים נקודה נט

אז הנה הכתובת שהאתר נמצא כרגע (חסום למנועי החיפוש) . הכנסו אליו : http://therabbilist.com/tiulim.net/

לא לשכוח זה לא הקישור האמיתי של האתר . והוא יהיה כמו הקישור במקור

כרגע האתר מאוחסן בשרת ניפרד והוא איננו פתוח למנועי החיפוש עד סיום הפיתוח ותיקוני תקלות

כרגע ,לא ניתן להירשם לאתר אך אני יכול לתת קוד (ראה בהמשך) כניסה

יתכן והאתר גם לא יופעל זמנית עקב תחזוקה.

בגלל שהאתר בשלבי הרצה ישנם תקלות ובעיות שיבואו על פיתרונם בהמשך אשמח אם תיידעו אותי בהקדם

חלק מהבעיות שאני מודע

שלושה מפות מתוך 15 באתר הראשי לא עובדות והשאר כן, בגלגלת בצד ימין למעלה.

בעיות תאימות בדפים מסויימים לאיכספלורר או כרום או פייר פוקס. אך יתכן ולא ראיתי את כולם

יש עדיין תרגומים שלא בוצעו. אשמח אם תפרטו לי היכן נתקלתם בבעיות תרגום

בעיות איטיות, שקשורות לשרת זמני

בונוסים

אנשי מקצוע בלבד אשר ישתפו פעולה הן באתר זה וגם באתר http://addyourpoint.com/ ויכתבו בשני המקומות בכמות מספקת הראוייה להערכה יוכלו לפרסם את עצמם לכלל חיי האתר בחינם

אני חוזר אך ורק למי שישתתף בשני האתרים אלו ולא בנפרד.

פרסום חינם מוגבל לכל בעלי העסקים שעוסקים בתיירות פנאי ונופש בישראל

מהיום שהאתר יושק לאוויר באופן רשמי יוכלו בעלי עסקים בתיירות בלבד להכניס את עצמם בהוסף עסק או הוסף ארוע ללא עלות

תוקף המבצע עד 31.8.2011

יחצנות, דוברות ותיקשורת

כל הודעה חדשותית שקשורה לתיירות, פנאי ונופש

תוכלו להכנס לאתר על ידי הנוגעים בדבר שיכניסו באופן עצמאי

לצורך כך יש לפנות אלי ישירות עם שם מלא וכתובת אימייל וכמובן מה מקצועם (דוברות, יחצנים, תקשורת) על מנת שאוכל לתת לכם קוד ראשוני להכניס את המידע שלהם

כל הודעה לעיתונות חובה שתכנס אך ורק בקטגוריה של הודעה לעיתונות ומיידע תיירותי

אז מחכה לתגובותיכם

יאיר טיולים

תגובות